nedeľa 15. septembra 2019

Ako bývame + bonusy

Ahojte Usmívající se Pomaly ale isto to bude už rok, čo bývame v Senci a občas vyfotím moje vystavené bábiky, žiaľ tu nie je toľko priestoru, aby mohli byť vystavené všetky, takže vystavené sú prevažne zberateľské, plus prvá fotka a posledných pár budú taký bonus, ktorý som nemala kam zaradiť, tak som to šupla sem. Inak prajem krásnu na Slovensku sviatočnú nedeľu.

Vo facebookovej skupine pomerne často prebiehajú vášnivé debaty na tému straty zberateľskej hodnoty vybalených Barbie. Osobne mi je zberateľská hodnota jedno, ja mám bábiky pre svoju radosť a až ich raz budem musieť predať, tak mi asi bude jedno, koľko to vynesie, ale tak som svoje vtedajšie krabičkové kúsky odfotila. Teraz ešte mám v krabičke Dariu od Ľuba a moje 4 nádherky, ale tie pôjdu na narodky von z krabíc.

Tak a takto bývame: Vitrínky sú v obývačke, táto oproti dverám, hore sú vianočky, takže už asi chápete prečo ich nejako zvlášť nechcem, aj keď sa mi páčia. Pod nimi narodeninky, k nim ešte pribudnú štyri nové a potom DOTW.

Druhá vitrínka je akoby na kríž od prvej v rohu pri okne a pod klímou. Ako vidíte na vrchu sú morské panny, pod nimi IT a Silkstonky, pod nimi mix na model muse tele a pod tým už úplný natlačený mix a pod tým najnovšie prírastky.

V spálni je o mnoho lepšie svetlo ako v obývačke, preto najčastejšie fotím na posteli, ale som tak aj zvyknutá, keďže doteraz som mala podnájom jednu izbu alebo maximálne jednoizbový byt. Konečne máme dvojizbák, z čoho mám obrovskú radosť.

Keď som fotila Keith a Madison, poslala som fotky Terke a tá ma poprosila, aby som jej odfotila všetky tri zberateľské morské panny. No a prečo nie. Majú svoje pevné miesto na druhej vitrínke v rohu pri okne pod klímou. Tú moc nepúšťame, nakoľko je v najchladnejšej a najtmavšej izbe.






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....