pondelok 16. septembra 2019

Páriky

Ahojte 😊 Nadpis je jasný. Tieto fotky vznikli, keď som fotila Madison a Keith, keďže sa tak trochu stali u mňa párikom, aj keď s Madison mám naplánované ešte jedno pánske fotenie. Pánov u mňa je máličko v pomere k dievčatám, ale nejakí sa už nájdu a dnes sa pozrieme na tých zadaných, mám totižto aj pár nezadaných, ale o tom niekedy inokedy.

Madison a Keith. Sú u mňa momentálne jediným oficiálnym homosexuálnym párom. Podľa 4% štatistiky by mal byť takýto párik u mňa asi minimálne ešte jeden, ale ja nie som štatista a počítať sa mi to nechce.

Genevieve a Derek. Klasická rozprávka, klasický príbeh. Som rada, že z mnohých podôb Genevieve sa ku mne dostala práve podoba na hobit telíčku a je teda Genevieve výrazne nižšia ako Derek.

Aamir sa dočkal svojej Aliye. Žiaľ, zatiaľ je zabalená, dostanem ju totiž až pod stromček.

Veonique a Damian. Na Facebooku bola Šárka prekvapená, že mám aj IT. Tak mám. Síce len štyri kúsky, ale mám. Snáď časom ešte nejaké pribudnú alebo aj nejaký pán.

Tris a Four, úplná klasika. U mňa sú párikom tak ako aj vo filme.

K Aidanovi som nevedela vybrať, či sa mi k nemu viac hodí Hervé alebo Šeherezáda. Ľubo mi hneď povedal, že z týchto ani jedna, že k nemu by išla nejaká drsniačka, ale on tohto Kena nemá moc rád, takže neviem, ale mám istú myšlienku, s kým by mi ešte išiel do páru.

Alice a Emmett. Viem, že fanúšikovia Twillightu ma práve teraz vraždia, ale ja som to od počiatku chcela takto. Pôvodne to však vyzeralo na ešte divokejšiu kombináciu, keďže prvá bábika z tejto série u mňa bola Jane.

Sadie a Yannick. Veľmi stabilný a nebúrlivý párik.

Jessica a David. Ich príbeh snáď raz dokončím. Chystám sa.

Leila a Brian sú u mňa stabilným zmiešaným párikom.

Sayuri a Takeshi. Tento párik som fotila už pri osvetlení mojej novej lampičky z Ikea, ktorá vôbec nemá slúžiť ako pomôcka pri fotení, ale celkom ma to s ňou bavilo, ako vidíte.










Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....