sobota 21. septembra 2019

Prvé fotky Aliya

Ahojte Usmívající se Pred pár dňami, teda už dlhšie, od 31. 07. 2019, mám doma nádhernú bábiku a to Dhoom 3: Katrina Kaif as Aliya. Táto krásna bábika sa mi páčila od jakživa, ale nikdy som ju nezháňala, ale keď som už mala Aamira, vyhľadala som si ju a za necelých 70 euro aj s poštou, čo bola najlacnejšia ponuka. Prišla priamo z Indie, pokiaľ si dobre pamätám, všetky inzeráty boli z Indie, keďže sa jedná o indickú herečku a pokiaľ viem, ale moc o tom neviem, aj indický film. Bábiku ani panáčika nenájdete ani na Mattel stránke.

Tak takto vyzeralo balenie


Bábika prišla ešte v jej origálnej krabici z výroby


Pod novinami ma prekvapila páska Vyclievacej pošty, lebo oznámenie o colnom konaní mi neprišlo a tým pádom som sa vyhla plateniu DPHčky.


Samotná krabička bola ešte v krásnom darčekovom papieri

Nádherná














Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....