nedeľa 1. septembra 2019

Dhoom:3 Aamir Khan as Sahir - Aamir

Ahojte Usmívající se Dnes si predstavíme ďalšieho chalana v Barbienkove. Chlapov nemám veľa, tento je 11ty. Nikdy som nad ním extra neuvažovala, ale keď si ho zakúpil Dorian, veľmi ma zaujal. Betka mala vtedy 10% zľavu, čo mi pokrylo akurát poštovné. Nechala som mu meno Aamir.
Nejako mi nedošlo, že chlapec nie je kĺbový na rozdiel od jeho partnerky, ale v konečnom dôsledku mi to nevadí. Nohavice sa mu žiaľ nedajú vyzliecť, respektíve, keby som ich vyzliekla, asi z nich ostanú len franforce, ale v podstate mi to tiež nijako zvlášť nevadí.



V niečom je krajší herec, v niečom panáčik


Aamir je taký typ bábiky, že je taký škaredý až je pekný, ako sa hovorí.








Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....