sobota 7. septembra 2019

Suite Retreat™ Barbie® Doll - Beth

Ahojte Usmívající se Dnes si predstavíme krásku z rád Silkstone Barbie. K tejto bábike som prišla cez Betku - Sad panenek, ktorá na facebooku uverejnila fotografiu štyroch Silkstoniek, z ktorých som 2 poznala, tretiu som neskôr odhalila a štvrtú som nepoznala vôbec, ale hneď som sa do nej zamilovala a napísala som jej, že ju chcem. Slovo dalo slovo. Na fotkách bola v nejakom negližé kostýme, ktorý sa mi nijako zvlášť nepáčil a mienila som ju prezliecť. Chcela som však vedieť, čo je to za Silkstone a tak som zašla na Barbie stránku a bábiku som celkom rýchlo identifikovala a zároveň zistila, že má svoje pôvodné oblečenie, čo avšak aj tak nemenilo moje rozhodnutie ju prezliecť.
V tom čase sa začínalo hovoriť, že kolekcia, ktorá budúcim rokom bude končiť, sú práve Silkstone Barbie, čo sa aj neskôr potvrdilo. To ma ešte viac utvrdilo v jej kúpe.
Nedávno sa v našom blogovom svete objavila zberateľka, ktorá sa prevažne orientuje práve na Silkstone Barbie a tým mi pripomenula Ivku, ktorá mi v našom svete veľmi chýba. Jej blog si môžte pripomenúť tu. Šárkin blog plný krásnych diorám nájdete tu.
Objavila som ešte jeden staro-nový blog, tak aby sme tie odkazy mali pokope, tak odkaz na Maťkin blog vám dám sem.

Ale späť k téme. Bábike som dlho nevedela dať meno, kým som si počas dlhšej cesty autobusom nezapla hudbu v mojom mobile. Niekde som to už spomínala, že si vypočujem takmer všetko a takto nesúrodo to mám aj na pamäťovej karte v mobile, ktorý zároveň využívam aj ako MP3 prehrávač, takže som narazila na pieseň od Kiss - Beth, čo je v podstate po anglicky Betka, keďže je to skratka od Elizabeth, teda Alžbetky a aby to nebolo nudné, odkaz na túto jemnú rokovú baladu vám sem samozrejme pridám tiež.

Keďže po bábiku som šla až ku koncu pracovnej doby kaviarne, kde sa dajú vyzdvihnúť zásielky zo Zásielkovne, tak kým som prišla domov, nebolo už svetlo na fotenie. Bábika má teda oficiálny príchod do zbierky 20. 08.

Na voľný deň s lepším svetlom sme si museli počkať na 23. 08.


























Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....