štvrtok 19. septembra 2019

Balíček od Betky

Ahojte Usmívající se Dnes si predstavíme balíček, ktorý mi prišiel už pomerne dávno a to 18. 07., takže pred dvomi mesiacmi od Betky - Sad Panenek. Aamir totiž nepricestoval sám. Spolu s ním som si objednala ešte jednu bábiku, ktorej som dlhšie na Betkinom webe odolávala, ďalšiu som kúpila len kvôli podprsenke a tretiu som dostala ako darček od Betky, za čo jej moc a moc ĎAKUJEM.

Fialovú morskú pannu som dostala ako darček, ružovú som si objednala, musím si ich ešte porovnať s tou, ktorú už mám doma

Aamir

Tia





Moje Mackie na gymnastickom telíčku


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....