pondelok 12. októbra 2020

2020 Barbie®Collector Mattel 75th Anniversary Doll (12-in Brunette) in Red Gown

 Ahojte priatelia 😌 Včera (v piatok) mi konečne (no po týždni od Holandska, preto konečne) prišla táto nádherná bábika. Tvár Daya mám neskutočne rada, mám ich v playline fakt dosť. Tento rok sa dostala tuším hneď do dvoch zberatľskej - do krásnej ale čisto tematickej bábiky Barbie®Dia De Muertos Doll a tejto krásky. Tmavá verzia bábiky k príležitosti 75 rokov spoločnosti Mattel ma hneď zaujala. Kúpila som ju na ebay.com cez Global Shipping Program a spolu s DPH vyšla okolo 100€. No trochu to bolo blbé, keď sa o chvíľu objevila na nemeckom Amazone a lacnejšie, ale všetko je tak, ako má byť a nádherná Daya je už pri mne. Odkladám si ju k Vianociam, takže teraz len pár fotiek.

Chúďa bola zabalená v krabici, v svojej krabici, v papieri. no čistá Matrioška.

Na fólli mi odfotilo aj mobil a mňa a to sa mi vôbec nepáčilo, tak som ju z krabice vytiahla a bolo to o niečo lepšie. Reálne sú jej šaty nádherne červené, ale môj mobil sa rozhodol, že chce ružové.










12 komentárov:

  1. To je dobře, že byla důkladně zabalená. Alespoň nepřišla k úhoně. Je krásná, má moc pěkné šaty.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, to je pravda, ale keď sa človek teší, tak ho milión krabíc nepoteší :-D Ďakujem, už sa veľmi teším, keď si ju reálne obchytkám :-)

      Odstrániť
  2. Je to pěkná Barbie, správná sběratelská. Gratuluji k úlovku.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Je to krásná sběratelská kráska. A důkladné zabalení není na škodu ;-) Třeba až ji budeš fotit pod stromkem, tak budou šaty červené ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :-) Áno, to je pravda :-) Uvidíme, to už budem mať zrejme lezúňa, dnes sa mu podaril prvý húsenicový pohyb, takže pod stromčekom budem mať už asi iné starosti než Barbie :-D

      Odstrániť
  4. Daya je tvář, na které momentálně ujíždím, takže za mě - kráááásná

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja na nej ujíždím a moc :-) Ale táto je asi najkrajšia :-)

      Odstrániť
  5. Táto Daya je prekrááásna. Gratulujem Ti k nej. Teraz by si ju už mala asi rozbaľovať, keďže Ježiško už prišiel.😉😊

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ĎAKUJEM. Je úžasná. No, Ježiško a ja sme sa nestretli na jednej adrese, takže k rozbaleniu došlo len nedávno <3

      Odstrániť

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....