sobota 10. októbra 2020

Opäť po obchodoch

 Ahojte priatelia 😉 Prajem vám krásnu sobotu, v posledných dňoch sa mi nakopili nové prírastky a niečo málo som už aj nafotila, tak by som vám to sem postupne chcela dať, ale dnes ešte menšia ukážka z obchodov.

Tesco Senec, 05. 08. 2020

Dráčik Senec, 18. 08. 2020

Tesco Senec, 22. 08. 2020, keď rovnaká bábika nie je rovnaká

Dráčik, 25. 08. 2020




































Toto je také hala bala, ale je to z Dráčika, Pepca a dokonca aj Billy. A vidíte tam hneď dva Look šatníky, jeden som už poslala do Čiech Katke a druhý by som dnes mala odovzdať Lucke.

5 komentárov:

  1. Ještě, že se kochám jen virtuálně. Určitě bych si vybrala. Stavebnici s kolíčky máme ještě po švagrové.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Niekedy to stačí, či nie? Pichľavé kocky sme mali ako deti, asi ich kúpim Daníkovi, keď bude väčší.

      Odstrániť
  2. Ohh, no výročná Millie je asi jediné, čo by som si vybrala.😊 Gélové perá mám rada od svojich školských čias, keď som s nimi vždy zvýrazňovala dôležité veci v texte a nadpisy nových látok.
    Teraz ich už používam pri písaní a tvorení mojich pohľadníc.🙂🙂
    Pepco mi ani neukazuj, je to taký malý poľský šmejd. Ich papiernícke potreby sú nekvalitné, rovnako i oblečenie. Lepiace pásky, fixky, filce alebo i gélové perá sú vyslovene niečo otrasné. Mám s nimi osobné skúsenosti.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Podobne, keby ju nemám, tak ma láka. Gélové perá milujem :-) No, teraz som na Pepco aj ja dosť namosúrená. Gélové perá, čo som tam kúpila mi prídu fajn, ale oblečenie hneď žmolkavie po pár opratiach a malému som kúpila nedávno pyžamko a už sa mu rozišli švy na dvoch miestach :-/

      Odstrániť

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....