pondelok 26. októbra 2020

Fashion Avenue Collection Barbie and Kelly Matching Style

 Ahojte priatelia 💙 Prajem vám krásny pondelok, máme tretí deň zákazu vychádzania. Včera sme boli síce na menšej prechádzke, aby nám úplne nezcvoklo. Každopádne, kým sa takto slovenská vláda rozhodla, stihla som nafotiť pár drobností a dnes si predstavíme druhú položku z balíka z US, ktorá patrí mne. 
Po šatočkách, ktoré by boli rovnaké pre Barbie a jej malú sestričku Kelly/Shelly som túžila dávno, ale ich ceny sa rovnali približne cene bábiky a to ma teda dosť odradzovalo, ale niekedy v minulom roku som zahliadla aukciu, ktorá bola vo fajn cene na ebay a šla som do toho. Nie je to úplne môj vysnívaný set, ale keď neprší , aspoň kvapká, ako sa hovorí.
Chcela som vybrať čo najpodobnejšie Barbie a Shelly, ale nie úplne to vyšlo, ale myslím, že to v konečnom dôsledku vôbec nevadí.














11 komentárov:

  1. To je hezký setík, oběma panenkám to moc sluší.
    Dnes jsem poslouchala na ČT 24 zprávy o situaci na Slovensku, snad ta opatření zaberou. U nás se situace asi přitvrdí, protože denní přírůstky nakažených jsou stále hodně vysoké. Proto jsme i včera využili pěkné počasí a vyrazili na malý výlet.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem.
      Uvidíme, čo prinesie testovanie. No opatrenia sú síce asi fajn, ale keď som šla dnes na poštu, nezdalo sa mi, že by bol zákaz vychádzania, aby som bola úprimná.
      Upozornenie na článok som videla, uvidím, kedy sa k nemu dostanem.

      Odstrániť
    2. Nie, Ruženka, na SR sa nič po žiadnych opatreniach a pokusných "králikovských" testovaniach nič nezmení, pretože čísla a úmrtia u nás nie sú vôbec vysoké. Nikto neumiera, je málo nakazených. A už samotná WHO potvrdila, že covid má po celom svete rovnakú úmrtnosť ako obyčajná chrípka. Preto musíme sa ako Slováci spojiť, ísť konečne do ulíc a zvrhnúť túto našu vládu, ktorá pre nás od marca nič neurobila....

      Odstrániť
    3. A tu máš Ruženka i odkaz na video, kde to hovoria: https://www.youtube.com/watch?v=unkGM-av1eU&feature=youtu.be&fbclid=IwAR3QO1fv2sYuYeMpppMUnRYYEd5gtp2lgnqh80e5J73UW7Rqd-qMW8H4-t4

      Odstrániť
    4. Mary, v tomhle s Tebou nemohu souhlasit. Že to není "obyčejná" chřipka dokazují počty nakažených a mrtvých na světe. Vím, že jsou chřipkové epidemie, že se na chřipku umírá, ale takový rozměr jako má covid, měla španělská chřipka na počátku 20.století.
      K vaší vládě se vyjadřovat nemohu, stačí mi ta naše. Doufejme, že až půjdeme příště k volbám, vybereme si lepší představitele státu.

      Odstrániť
  2. Krásny elegantný a romantický setík.😊 Najmä Shelly je v ňom roztomilá.💗 Má i kabelku, super.
    Ja veľmi túžim získať nejaké nové oblečká pre moju malú skupinku Shelliniek.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, Shelly je úplne úžasná v ňom. Má aj kabelku a aj silonky. No ja tiež, len tie oblečká sú na ebay dosť predražené :-(

      Odstrániť
  3. Chápu, že by sis třeba vybrala radši jiný, ale i tenhle holkám moc sluší, jak jsou hezky sladěné, jako dva andílci :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Som vďačná aj za tento, je to taká ružová klasika :-)

      Odstrániť
  4. To je úplná klasika - blonďaté, rozzářené, růžové.
    Co se týká opatření, těžká věc, nikdo s tímhle nemá zkušenost a ve většině států je to jak přes kopírák. Snaha nezahltit nemocnice a rozložit nákazu v čase mi přijde rozumná, ale i u nás mi už některá opatření přijdou na hlavu a kontraproduktivní - zákaz prodeje v neděli třeba.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak tak, stará dobrá klasika.
      Máš úplnú pravdu. Skúsenosti s tým nie sú :-( Tiež mi nie všetky opatrenia prídu rozumné, ale najdôležitejšie je podľa mňa, aby sa tie opatrenia hlavne dodržiavali.

      Odstrániť

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....