piatok 2. októbra 2020

Fotky Mari a darčeky od Isabelly

 Ahojte priatelia 😏 Ako je už u mňa dobrým zvykom, tak opäť raz nestíham ani žiť. No, každopádne som sa dokopala konečne k tomu, že som nafotila darčeky, ktoré mi Isabella poslala spolu s Mari a rovno sem hodím aj jej kreslené obrázky a rôzne fotky, čo mi tu ešte strašia v mobile.

Papierová dekorácia s Eiffelovkou. No proste nádhera.

Plátená taška, zvykla som si ju brávať na fotenie. Fotenie bez bába mi celkom chýba, ak mám byť úprimná.

Hrnček, ďalšia topka pre mňa.


Mini pohľadnicové reporelo s pamiatkami.

Pero <3
















6 komentárov:

  1. Opravdu parádní dárečky, velmi tématické ☺️

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak veru :-) Myslím, že mi to poslala tak, ako im to na Convention dali. Neviem. Možno raz sa zúčastním aj ja.

      Odstrániť
  2. Jéj, to sú také krásne "drobnosti". Také by som brala i ja. To mini leporelo ma asi dostalo najviac. Páči sa mi i ten plot s logom, či čo to je.🥰

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem. Leporelo sa mi veľmi páči a ešte tá papierová dekorácia s motívom "vežičky". Áno, je to taký papierový plotík

      Odstrániť

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....