utorok 27. októbra 2020

Balíček z Košíc

Ahojte priatelia 💓 Pred nejakým časom mi napísala známa z Košíc, ktorá ale posledných pár rokov žije v Taliansku. Musím sa priznať, že som tento rok o ňu mala veľký strach a keď sa mi opäť ozvala, bola som nesmierne rada. Tiež mi napísala, že sa rozhodla predať nejaké svoje bábiky, keďže na ne nemá čas, či nejaké nechcem. Už dávnejšie sme sa dohodli na Tori a vybrala som si ešte tri ďalšie. Našlo by sa ich aj viac, ale tiež už musím trošku pozerať na svoj priestor. Keď som sa pýtala na cenu, tak mi napísala, že nech ich beriem ako darček k narodeniu malého, že zaplatím aj poštovné, ale nakoniec sa nedala ukecať ani na to. Ivka, zo srdca ĎAKUJEM. Dúfam, že sa máš čo najlepšie.

Tak si ukážme, čo som si to vybrala 😆

Nad touto bábikou som rozmýšľala asi najdlhšie, keďže z plážových Barbie sa snažím si vybrať vždy len jednu zo série (kvôli miestu) a z tejto série už jednu mám, ale táto neobvyklá Summer si ma získala.

Nádherná Tori bola dlhšie dohodnutá.






















Slúžtičku z filmu Princezná z Ostrova som si vybrala hlavne kvôli tvári. Tvár Tango je málo používaná a táto sa mi vždy veľmi páčila.



10 komentárov:

  1. Krásné panenky i krásný dárek. Je dobře, že se Ti kamarádka ozvala a je v pořádku.
    Opatrujte se.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem. Áno, som veľmi rada, že je v poriadku a dokonca aj obhájila majstrovský titul s partnerom, takže o to viac som sa z jej mailu tešila.
      Tiež sa opatrujte :-)

      Odstrániť
  2. Všechny jsou nádherné, ta Summer je dokonalá, je dobře, že ses rozhodla ji vzít. Ale jak už jsem psala, krásné jsou všechny ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem. Summer je veľmi pekná. Čoskoro s ňou hádam vyjde článok.

      Odstrániť
  3. Balíček je skvělý, hlavně ta Tori. S růžovými prameny ji často nevídám, častěji s modrými.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem. Tiež mám pocit, že najčastejšie vídavam tú s modrým melírom.

      Odstrániť
  4. Pěkná děvčata si k tobě našla cestu, jsou krásné všechny. Ale nejvíce se mi líbí Španělka.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Je to těžká doba, držme si všichni palce. Holky jsou krásné, moc se mi líbí Tori.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak tak, držme si všetci palce. Tori je nádherná. Dúfam, že sa čoskoro dopracujem k jej nafoteniu.

      Odstrániť

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....