utorok 15. februára 2022

Októbrové obchodové

Ahojte priatelia 💕 Stále sa prehrabávam stovkami fotiek a stále mi to moc nejde, ale tak keď už sú nafotené, tak vám ich sem dám. Ako názov napovedá, budú z obchodov.

Tesco, 02. 10. 2021




Kik, 06. 10. 2021




Dráčik, 15. 10. 2021









Krásne šesť balenie prvej série Rainbow High. Nemôžem povedať, že by ma nelákalo.

Táto Poppy je pre mňa asi najkrajšia zo všetkých troch.


2 komentáre:

  1. To je už riadna "minulosť" tieto fotky.😁😁😁 Mňa tie Rainbow High stále neberú, WW ma najviac zaujala, ale aj tak sú najkrajšie tie zberateľské verzie. V Kiku ja po hračkách málokedy pozerám.😀

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No, zberateľské WW sú nádherné, táto bola divná.
      Raz som kúpila v Kiku Barbie a od vtedy sa mrknem 🤣

      Odstrániť

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....