piatok 1. apríla 2022

My first princess asian Barbie

Ahojte priatelia 💕 Prajem vám krásny piatok, prvého apríla, dúfam, že ho máte lepší ako ja, lebo mne sa od rána nedarí a nejako neviem tento začarovaný kruh prelomiť (a už sa ani nesnažím a čakám na koniec dňa), ale nie o tom som chcela. Prvý apríl značí, že prvý štvrťrok tohto roku máme za sebou a ja som čo sa týka blogovania nejako prispatá, takže je čas sa pustiť opäť do práce.

Dnes si predstavíme dodatočné, viac-menej predajné fotky bábiky, ktorú už nevlastním, ale v jej pôvodnom článku sa vďaka blog.cz a jeho jednému výpadku pomiešali fotky s nejakými úplne cudzími, takže som ich ani nemala šancu nahradiť. Bola to veľmi zaujímavá bábika, podobnú mala kedysi dávno kamoškina sestra, tiež si pamätám, že mala topánky vymodelované priamo na nohách a aj napriek telu TNT 1996 mala jednu nohu pokrčenú a nemala pukacie kolienka, tak malá spomienka:







10 komentárov:

  1. Odpovede
    1. Ďakujem :-) Je to krásna Kira, dlho som zvažovala jej predaj.

      Odstrániť
  2. Tuhle princeznu jsem také měla,ale blondýnku a byla má oblíbená.Krásné šaty.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tieto princezné sú krásne všetky štyri, práve pre doplnenie zbierky som ju poslala bývať ďalej, kde má kopu kamarátok zo série :-)

      Odstrániť
  3. Ta je překrásná, taková jemná malba :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásna Kira. Ja som mala Barbie verziu, presne ako píšeš, to telíčko malo špeciálne spravené nohy. Mňa ako dieťa vždy "sralo", že som jej nemohla prezúvať topánky.😖 Akurát nejaké čižmy som jej na tie balerínkovské nohy natiahla.😄 Inak mám stále rada tieto ružové šaty.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No, ako malú by ma to asi tiež dosť vytočilo, ale zase beriem to tak, že sú to naozaj Barbie určené na prvé zoznámenie, takže topánky, ktoré sa hneď nestratili, boli plus.

      Odstrániť

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....