piatok 9. decembra 2022

2013 The Twilight Saga: Breaking Dawn - Part 2 Esme

Ahojte priatelia :-) Dnes vám predstavím jeden restík z minulého roku. Ľubo sa vždy čudoval, že mi práve táto Teresa chýba, keďže som mala všetky "moderné" zberateľské Teresy, ako tomu on hovoril. No mňa títo Twilight nikdy moc nebrali, hoci postupne sa u mňa vystriedali Jane, Emmett, Alice a nakoniec Esme.

Esme som kúpila od Lucky V. v apríli 2021, z ktorého pochádzajú aj prvé fotky:



Na Esme sa mi veľmi páči, že sa podobá na svoju filmovú predlohu. Dosť dlho som ju chcela nafotiť, ale myslím, že jesenné farby sa jej veľmi hodia k vlasom a celkovému ladeniu a tak som si počkala na jedno jesenné poobedie.






Počas fotenia som si všimla, že Esme nemá jednu topánku. Nakoniec som ju našla na schodoch a prišlo mi to také vtipné, že je ako Popoluška, tak som to odfotila.




9 komentárov:

  1. Hezká. Taky občas ztratím při focení venku botu, jednou jsem jí hledala asi čtvrt hodiny a naštěstí našla. Ale od té doby někdy ani ty boty, co pořádně nedrží, sebou ven neberu

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem 😍 Teraz už fotím vonku málo, ale raz som stratila obe topánky a našiel ich muž po asi týždni.
      No, práveže tieto doma vôbec nepadlo.

      Odstrániť
  2. Esmé je prekrásna Tereska💟, má krasny farebný odtieň vlasov. Ľubovi nečudujem, že mu u Teba chýbala.😄 Tiež nie som extra fanúšíčka Twillight ságy, ale bábiky som si obľúbila.🙂

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mary: Esmé je prekrásna Tereska💟, má krasny farebný odtieň vlasov. Ľubovi nečudujem, že mu u Teba chýbala.😄 Tiež nie som extra fanúšíčka Twillight ságy, ale bábiky som si obľúbila.🙂

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :-) Má úžasnú farbu vlasov. No, Ľubo ju má tiež, tak ju tlačil až ju dotlačil až ku mne :-D No ja som mala postupne štyroch: Jane, Alice, Emmetta a teraz Esme. Chúďa, je tu sama.

      Odstrániť
  4. Ona je krásná, zejména ve slunečním světle...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, v slnečnom svetle jej krásne hrajú červené odlesky vlasov 😉

      Odstrániť

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....