nedeľa 18. decembra 2022

Tie roky 90´

Ahojte priatelia :-) Či sa nám to už páči alebo nie, zvianočnieva sa nám a keďže sa mi neplánovane pod stromčekom zbehne celkom dosť bábik, tak sa snažím nejako spracovať fotky, ktoré už mám nafotené. Keď som niečo hľadala, vybrala som pár svojich bábik z 90tych rokov a nafotila som vám pár fotiek:












4 komentáre:

  1. Odpovede
    1. Ďakujem, Teresa je moja obľúbená tvár, takže ich mám požehnane.

      Odstrániť
  2. Krásne 90tky.🙂 Vidím, že Happenin nemá u Teba úplne tmavé tie ružové vlasy. U mňa reagovali tie farebné vlasy podľa zimného a letného obdobia.😄

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :-) Aj u Moniky tak reagujú, asi bolo málo zima :-D

      Odstrániť

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....