piatok 16. decembra 2022

2021 Elvis Presley Barbie Doll - Aarona

Ahojte priatelia :-)

Dnes si predstavíme ďalšiu kočku, ktorá ku mne doputovala viac-menej náhodou. Na narodeniny som mala vyhliadnutú jednu Barbie, ale zbadala som u kamarátky na internete, že má na predaj túto nádherku, ktorá sa mi vždy veľmi páčila, hoci som po nej nikdy veľmi nepátrala, za super cenu, ktorá ma aj s poštovným z Nemecka vyšla o dosť menej než na tých pár internetových obchodoch, kde som ju našla.

Prišla mi v deň, kedy si pán Asistent rozrazil hlavu a ja som v špičke šoférovala po Bratislave (ako hej, ja, chápete?! - už môžem ísť aj do Ameriky v Pištíkovi :-D :-D :-D) Takže kým pán Asistent spal v aute, som si ju popozerala..



Toto E mimo krabice ma úplne dostalo. Perfektná krabica, fakt sa mi neskutočne páči.



Popis v slovenčine deklaruje, že je určená aj pre náš trh

Tvár GG/CEO mám veľmi rada v mimo blond prevedení. 


Celá bábika sa mi neskutočne páči a ani mi veľmi nevadí, že je v obleku všitá. Telo má celokĺbové s jednoduchými kĺbmi a podpätkovými chodidlami. 


6 komentárov:

  1. Krásná. Líbí se mi, jaké má jméno, protože odkazuje na Elvise

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Elvis je leganda, tento rok vyšiel i film o ňom. Je nádherná🥰, mne sa viac páčia GG v tmavých vlasoch ako v blond verziách.😄

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No ja viem o ňom len veľmi málo, akosi ma nechytil za srdiečko. Aj mne :-)

      Odstrániť
    2. Hudbne ani ja, pred pár týždňami však umrela jeho dcéra Marie Presley len vo veku 55 rokov. Pritom bývalá manželka Pricilla má 77 rokov a stále žije. Prežila svoju dcéru,po ktorej ostali ešte len 14 ročné dvojičky.😢

      Odstrániť
    3. To som netušila, to ma minulo.

      Odstrániť

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....