pondelok 5. decembra 2022

Minulý rok v novebri

Ahojte :-) Po dlhšom čase som sa dokopala k článku. Ostalo mi ešte veľmi veľa fotiek ešte z minulého roku a keďže sa nezadržateľne blížia Vianoce, tak som sa rozhodla dať vám sem pár fotiek z minulého roku z tohoto času a môžeme si to prípadne porovnať.

Tesco, 05. 11. 2021






Kaufland, 18. 11.  2021







Lidl, 19. 11. 2021


3 komentáre:

  1. Vidím, že rok predtým mal Kaufland horšie bábiky ako sú Emily. Som rada, že som pp rokoch mala posledné Vianoce adventný kalendár s Barbie.😄 Terazbho u nás predávala Billa.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mary: Vidím, že rok predtým mal Kaufland horšie bábiky ako sú Emily. Som rada, že som pp rokoch mala posledné Vianoce adventný kalendár s Barbie.😄 Terazbho u nás predávala Billa.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne prídu prašť jak uhoď :-)
      No, tento rok som ani nezháňala Barbie kalendár, ale Labkovú patrolu.

      Odstrániť

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....