štvrtok 8. decembra 2022

Minulý december

Ahojte priatelia :-) Dnes si predstavíme opäť takmer rok staré fotky, ale hádam to nebude vadiť. Sľubujem, že potom už pôjdeme do niečoho aktuálneho. Takže, minulý december:

DM, 10. 12. 2021




Kaufland, 17. 12. 2021

Dráčik, 17. 12. 2021

Zimná Ruby - už posledná, ktorá mi chýba do kolekcie









4 komentáre:

  1. Asi z tejto ponuky by som si vybrala len očné tiene.😄 Vidím v Kauflande nejaký typ Emily bábiky.🤣

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tie fialové aj mňa lákali, ale mám toho dosť, takže som odolala.
      No, tam stále majú nejaké kreatúry, kedysi zvykli mať Barbie okolo Vianoc.

      Odstrániť
    2. Veru, vtedy som u nich kúpila i 3 Fashionistas. Kiru som si nechala a dvom som zhrabla len oblečenie. Kde sú tie časy.😄

      Odstrániť

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....