nedeľa 28. septembra 2014

2006 Barbie a 12 tancujúcich princezien - Blair

Ešte pred dovolenkou mi Ivka poslala link na túto krásavicu z modrého koníka. Cena bola superná a bábika vyzerala na fotke pomerne v poriadku. S pani sme sa rýchlo dohodli a ja som si bábiku nechala poslať k mamine. Nakoľko piatok a pondelok bol sviatok, pani poslala bábiku v utorok a vo štvrtok mi ju poštár priniesol až do bytu! Myslím, že v Petržalke by som dostala lístoček a bola by som šťastná z toho. Bábika došla v pôvodnom oblečení, dokonca mi pani poslala aj prívesok s balernínkami. Blair má už pomerne obohrané šaty a pôvodný účes mala posunutý a vlásky trochu zamotané. Nanešťastie som si so sebou k mamine nezobrala hrebeň pre Barbie. Tak som milej Blair vlásky umyla a potom som jej posunutú gumičku na bočných prameňoch stiahla a pritom sa pretrhla, čo som aj očakávala. Preto na prvých fotkách z BB bude mať tieto pramene rozpustené.

Blair tesne po umytí vláskov. Účes, s ktorým prišla, som nestihla zachytiť. Blair ma dostala svojimi malinovými perami, modro-fialovými očami a hnedo-červeným melírom. Je naozaj nádherná a opäť trošku iná K/L v mojej zbierke.

Blair som najprv fotila na balkóne na pozostatkoch našej pôvodnej lavice (kedysi strašne dávno bola naša kuchyňa ladená do bielo-červených tónov)



Po príchode do Petržalky, som Blair zrekonšturovala účes, v nedeľu som však bola fotiť Odettu a Genevieve a ešte kočky do nového článku o telíčku, takže Blair prišla na rad v pondelok.

Pár fotiek v Blair, keď ujde zo zámku do mesta. Fotky vznikli v pondelok 08.09., keď som sa šla po práci prejsť okolo Dražiaka k nemocnici Sv. Cyrila a Metoda na Antolskej. Prvá séria vznikla pri poslednom pavilóne, kde sídli Ústav súdnej medicíny a patológia. Pre mňa veľmi príťažlivé miesto, nakoľko som veľký fanúšik kníh od Dominka Dána, ale o tom neskôr. Okrem iného tam mali krásne kvietky v kochlíkoch :-)

Tieto svetloružové čižmičky mám veľmi rada (díky miláčik), po dlhšom štelovaní v nich bábika vie stáť aj sama



Potom sme sa presunuli naspäť pred areál nemocnice a prezliekla som Blair do čiernych šiat a čiernych kozačiek
Blair mi začala čítať "Pištíka" 😜 Ak Vám meno tohto pána príde povedomé, tak je to ten, čo napísal Carrie (tento rok vyšlo jej nové filmové vidanie), Zelená míľa či napísal scenár k Vykúpeniu z väznice Shawshank. Doktor Spánok je voľné pokračovanie románu Osvícení (tiež bolo sfilmované).

Blair na niektorých fotkách vyzerá veľmi bledo, v skutočnosti má krásnu ružovú farbu.

čo si ty za kvietok


Blair s príslušenstvom


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....