sobota 27. septembra 2014

Nakupovanie s bráškom/Európa BB/Lego figúrky

Po malom odbočení s Genevieve pokračujeme v mojom zdokumentovaní dovolenky v BB. Po sobote sme si v nedeľu oddychovali pri telke a ja som robila dispečera mamine (potrebovala sa dostať z Hlbokého domov aj so psíkom - bol to trochu kríž, ale okolo obeda sme už boli všetci pospolu). Popoludní som išla odprevadiť Vikina na vlak a už vtedy mierne popŕchalo akoby dážď chcel vyjadriť smútok, ktorý mi s jeho odchodom sadal do duše.
V pondelok už pršalo s prestávkami celý deň, no veľa sme sa rozprávali s maminou, nakoľko bol opäť sviatok (1.9. je na Slovensku Deň Ústavy Slovenskej republiky). Napriek pochmúrnemu počasiu ma brácho vytiahol do centra do nákupného centra Európa, lebo si nutne potreboval kúpiť džíny. Vždy som si myslela, že štíhli ľudia nemajú problém s nakupovaním oblečenia, ale po prechodených 10 obchodoch, do ktorých by som za normálnych okolností nikdy nevrkočila, som zmenila názor. Priznám sa, že mať takú jasnú predstavu o džínoch ako má môj brat, nemám. Mal vybratý strih aj veľkosť, ale asi je už prichudý, lebo najmenšia veľkosť akú mali, bola o číslo väčšia než potreboval. Nakoniec sme išli "zapiť" neúspech do hračkárstiev. Najprv sme boli v All Toys a tam som skoro umrela a takmer som sa rozplakala ako malé decko, keď som zbadala svoju vysnívanú Cupidku. Jej cena ma však rýchlo vrátila do reality. Nakúpili sme si nejaké drobnosti pod zub vedľa v Terne a vybrali sme sa do Dráčika.
Tam mali síce iba staršie EAH, zberateľskú brunetu Afrodithe a inak nič, čo by stálo za zmienku.

Niektorí o mne viete, že okrem Barbie okrajovo zbieram aj zberateľské Lego figúrky. Lego je naša spoločná vášeň s Vikym. Pomerne rýchlo sme to o sebe zistili, že sme sa s ním v detstve vyhrali celé hodiny. Keď sme začali spolu chodiť po hračkárstvach, predávala sa už tuším štvrtá séria z týchto zberateľských figúrok. Vždy sme si vybrali z každej série pár a tie sme potom hľadali. Viky sa v tom vypracoval na majstra a po pár návštevách bez problému dokázal v sáčku určiť figúrku.

Nezávisle na nás si brácho tiež pár postaviček kúpil. Takže keď sme s bráchom (veľkým milovníkom Simpsons) uvideli novú sériu postaviček Lego, museli sme si každý jednu kúpiť. Táto séria je totiž práve podľa nášho obľúbeného kresleného seriálu. Bráško chcel Homera, ale nezadarilo sa. Ja som chcela Meggie, lebo to je moja najobľúbenejšia, ale tak na zlepšenie nálady stačili aj títo dvaja

Bráškova Lisa a môj Nett

Myslím, že ma berú rovnaké motívy ako pri Barbie: Morská panna a Socha Slobody (tá sa mi páčila od začiatku a daroval mi ju môj milovaný <3 Ďakujem)

Španielka, Nevesta, Cleopatra

Moja zbierka


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....