utorok 2. septembra 2014

Džínoví v šatách od Ivky

Nedávno mi dorazil balíček šiat od Ivky. Dlho som sa rozhodovala, kto nám ich predvedie a potom mi padli oči na džínových basics 😎 Nakoľko sa tam našiel jeden outfit aj pre pána, boli na toto fotenie ako stvorení.

Pri vedľajšom paneláku, okolo ktorého chodím ráno do práce, majú krásne kochlíky s kvetinkami. Už dlhšie som rozmýšľala, že tam nafotím nejaké svoje Barbie.
Angie dostala ružové jednoduché šatičky s opaskom

Pre porovnanie aký je veľký "kochlík" a bábika Barbie

Erika má na sebe ružové tielko od Top Model Hair Wear Teresy (áno, teraz mám dve) a capri tepláčiky. By sa mi teraz hodili tie denisky, čo sú ku Look golf setu.



Potom sa však začali okolo motať ľudia a tak som Vám odfotila už len kochlíky


Davidko dostal oblečenie, ktoré má originál Ryan, ktorého má Ľubo. Hodinky pochádza z Basics sady a ja ich mám tiež od Ivky, ale už ich mám pomerne dlho 😇 Priznám sa, že som videla pár DH dielov a z Ryana sa idem popučiť od smiechu. Odporúčam Valentínsky diel....ale tak celkovo s sa mi páči ako sa snaží o Barbie a pritom o neho sa snaží Raquelle. Je to také ako zo života 😛



Ginny nám predvedie úchvatné šaty, ktoré poznám od Blanky. Od nej ich nakoniec kúpila Ivka pre svoju pretelnú Mexico 2014 a že to bola kočka, lebo Ivka jej aj rozpustila vlasy. Bábika vyzerala úplne inak ako tá moja. Keď ju však predala, šaty predala mne :-) Fotiek bude veľa, lebo Ginny som dlho nefotila a šaty sú skvelé


Slimák slimák vystrč rožky!

Šaty majú miernu vlečku















Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....