sobota 20. septembra 2014

2007Barbie a 12 tancujúcich princezien - Genevieve

Ako som už spomínala pri Odette, od pani som si požiadala o dve Barbie. Pred časom som si pozrela film Barbie a 12 tancujúcich princezien. Z bábik som však poznala len pár a nikdy mi nešlo do hlavy, že by Mattel neurobil všetkých 12. Tak som googlila a samozrejme, že Mattel vyrobil všetkých 12 a niektoré aj v AA verzii.
Keď som v inzeráte zbadala Genevieve, neváhala som. Myslela som si, že ide o tú klasickú s telom Belly Button so starými lakťovými kĺbmi. Aké bolo moje prekvapenie po otvorení krabičky, keď som zistila, že ide o verziu s telom hobit a tvárou Barbie 2005. Napriek tomuto je bábika veľmi pekná, aj keď mi príde, že má oči veľmi blízko seba.

Keď som dofotila Odettu pri Draždiaku, vybrala som sa domov cez lesík a tam som pofotila Genevieve.


Na fotke to tak nevyzerá, ale v skutočnosti má oči pomerne blízko seba

Vlásku sú mierne vyčesané, hlavne tam kde by mala byť prišitá korunka, ale prečesávať ich nebudem, lebo by stratili svoje vlnky a tie sa mi veľmi páčia


Trochu rozcvičky

Tieto topánočky mám prvýkrát a veru nepatria k mojim obľúbeným, dosť ťažko sa dávajú dole a mám pocit, že sa každú chvíľu niekde pretrhne viazanie 😢

Genevieve prišla ku mne so všetkým, čo mala mať v krabičke. Chválim predávajúcu!

No a takto som našla moju Genevieve na internete.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....