sobota 13. septembra 2014

Blížiace sa narodeniny

Pevne dúfam, že tento článok nevyznie nijako chválenkársky alebo podobne negatívne. Nechcem sa chváliť ani to nemá byť žiaden nátlak to chcem, aby bolo jasné dopredu.
Viacerí z vás mojich kolegov blogerov-zberateľov sme mi naznačili či už priamo alebo nepriamo, že by ste ma radi potešili nejakým darčekom k mojim blížiacim sa narodeninám. Presne tak ako mne pri Vás aj Vám pri mne napadla ako najvhodnejší darček bábika Barbie. Samozrejme všetci vieme, že to nie je práve najlacnejšia záležitosť. Preto všetkým vopred ďakujem. Niektorí z vás a že Vás bolo trošku viac ste sa priznali, že ste mali v pláne kúpiť mi túto krásavicu. Všetkým ďakujem. V podstate len chcem tým z Vás, ktorí ste mi mali v pláne niečo kúpiť a bola to práve ona, oznámiť, že už ju mám. Dáme, ktorá mi ju darovala z celého srdiečka ešte raz ĎAKUJEM

Slečnu mám už vyše mesiaca doma a ešte stále vydržala v krabičke, čo je u mňa zázrak, ale chcem si ju odbaliť naozaj až v deň narodenín. Tak mi držte palčeky :-)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....