nedeľa 21. septembra 2014

Ďalšie podoby Genevieve

Tak ako mi Ľubo pripomenul, zabudla som v predchádzajúcom článku na AA podoby Genevieve, hoci si myslím, že Genevieve by mala byť blond. Pripadá mi to ako by spravili AA verziu Merliah (aj keď AA morská panna by ma potešila 😉). Našla som však aj ďalšie bábiky s označením Genevieve. Tak teraz už naozaj dúfam, že sú všetky   😀😀😀

Modrooká Genevieve

AA verzia interaktivnej Genevieve

AA verzia Genevieve s točiacou sa sukňou

Hallmark Genevieve

Genevieve s Twylou v srdiečku

Mc Donald Genevieve

Plne si nie som istá, či je toto Genevieve (nakoľko má modré oči) alebo o obyčajnú playline princeznú, ale našla som ju pod vyhľadávaním Genevieve.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....