štvrtok 1. októbra 2015

BB 002*16 - Yannick

Tak a konečne ku mne doputovali aj chlapci z rady Basics. Ako prvého si predstavíme toho, ktorého som prvého odbalila. Dôvod je úplne pochopiteľný. Slečna roztlieskavačka sa už nevedela spratať do tenisiek a úboru 😊

Tohto chlapca mi kúpil Viky počas minuloročného SIAFu. Veľmi som si priala, aby to stihol do tohtoročného, žiaľ kvôli dovolenke jedného úradníka sa to nepodarilo. Nevadí, na tohtoročnom SIAFe(článoček určite bude čoskoro) padol rekord v teplotách aj v počte návštevníkov, takže aj tak by som ho nemala kde odfotiť.
Fotiť som sa vybrala v sobotu po piatku, kedy balíček došiel, pršalo a tak som musela použiť blesk, čo fotkám moc nepridalo, ale hádam sa vám aj tak bude páčiť.


Páčia sa mi jeho riadne modré oči. Celý sa mi páči. Tvárička je peknučká, proste chutný chlapec.

Pôvodne som chcela spraviť príbeh o stretnutí Yannicka so Sadie (a aj spravím) a nechcela som sem dávať tieto fotky, ale potom som zistila, že mám iba štyri fotky samotného Yannicka a tak ich sem dávam.

Kuk

A už mi neutečieš

Prvá pusa


Neskôr vykuklo aj slniečko.











Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....