nedeľa 25. októbra 2015

2008 Tropical Beach/Surf Up Teresa - Julka II.

Ak sa vám zdá názov bábiky a meno povedomé, tak máte pravdu. Túto bábiku som už vo svojej zbierke mala, ale prišla mi ako hraná a bez náušníc. Neskôr som pradávno dostala v kolekci 35 bábik z Prahy aj túto úplne novú a potom som ju viac ako dva roky držala v krabičke. Veľmi ma nelákalo bábiku otvoriť, keďže som ju poznala. Dnes som sa však rozhodla ju konečne vybaliť a veľmi milo ma prekvapila. Prvú Julku som podarovala Vikymu ešte v čase, keď sme spolu bývali, možno vám raz ukážem, čo z nej stvoril, ale teraz už Julka II.

Dnes bolo nádherne a tak som veľa fotila. Julku len doma. Dosť slov, fotky.

Po vybalení

Gumička na okuliaroch aj vo vlasoch sa vekom rozpadla. Veľmi častý jav.

Julkine plavky sa mi vždy veľmi páčili.

V balení bola aj klasická kefa

Tváričku má Barbie 2005

Julka má telíčko Belly button 1999 s plážovými chodidlami a pukacími kolienkami.

Náušničky sú poznávacím znakom série.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....