štvrtok 22. októbra 2015

How met my Sadie/Ako som spoznal moju Sadie

Ako som spomínala pri nedávnom predstavovaní Yannicka, chcela som spraviť jeho prvé stretnutie so Sadie ako príbeh, tak a tu ho máme 😊

Pre umocnenie dojmu, ešte jedno video

Yannick stihol skoršie lietadlo do Barbienkova, ale už to nestihol dať vedieť Sadie. Zatiaľ v Barbienkove prebieha tréning roztlieskvačskeho tímu.


Baby, baby, nechýba nám tak trochu kapitánka? No áno, už zase raz.

Čaute kočky, sorry, že meškám!

No vitaj!

Len čo Sadie prišla, už jej zvonil mobil. "Ako, prosím? Nie, ja som na tréningu! Prosím? Ako to? Počkaj, už letím"

Abbie sa rozladená prezúvala. No toto je deň. Človek sem príde, aby tu bol päť minút! Mali by vymenovať inú kapitánku

V tom sa pre dňu postavil neznámy fešák....prepáčte slečna, neviete, kde nájdem Sadie?

Sadie? Bude niekde v zadu......no prečo taký fešák zháňa Sadie? Aj tak má smolu, tá si nikoho iného ako svojho virtuálneho princa do života nepustí

Sadie sa prezliekla do 30 sekúnd a už vyrážala volať Yannickovi, kde je

Prepáčte, hľadám Sadie McDonout.....Prosím? Ja som Sadie McDonout, ale neskutočne sa ponáhľam.

Sadie? Yannick? Sadie! Yannick!

Ty si ma nespoznal? A ty mňa vari áno? Určite áno!

No ty si ale fešák! Ukáž sa!

Poď už ku mne, ty truhlík!


Ale už sa nevrátiš do Štátov, že? Bez teba určite nie





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....