streda 21. októbra 2015

Veľké ďakujem, veľké nestíham, veľká radosť

Dnes len také rýchle info, aby ste vedeli, že žijem 😉 Chcem sa Vám všetkým najprv veľmi POĎAKOVAŤ za nádherné blahoželania a prekrásne darčeky, ktoré hádam čoskoro predstavím.

Ďalej sa chcem ospravedlniť, že totálne nestíham a tak niektoré prírastky netuším, kedy predstavím, lebo sa mi ich dosť nakopilo.

No a nakoniec bude aj fotka veľkej radosti. Dnes mi takmer po mesiaci prišiel balíček a som v siedmom nebi. Prezradím, že dve slečny nie sú moje. Asi rýchlo pochopíte, ktorá je jedna z nich, keďže sa v balíčku vyskytla dvakrát.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....