pondelok 26. októbra 2015

Farebná sobota

Tento víkend bol nádherný, ale sobota bola úžasná a ja som vybaľovala nádherné darčeky od vás i nové prírastky z USA. Tento článok však bude len príroda, schválne to "nekazí" žiadna slečna, hoci som počas tejto prechádzky mala v taške štyri a to konkrétne: Romy, Raquelle, Angeliku a Carmen, ktoré čoskoro uvidíte v budúcich článkoch. Vybrala som sa fotiť do ružinovského parku, ale najprv pár foto z Petržalky.

Hanneton nedávno po mne chcela fotku z balkóna, táto je síce zo schodiska, ale to je orientované na rovnakú stranu ako balkón.

Cestou na zastávku som neodolala pár krásnym stromčekom.

Kopček pri paneláku už poznáte, fotila som ho už aj v zime.


Oproti zastávke Markova - smer centrum

Vystúpila som na zastávke, ktorú ja volám "v Ružinove pri bielom kostole" a na ktorej som v daždi v stredu pri preberaní posledného prírastku strávila so zberateľkou v družnom rozhovre skoro dve hodiny

Kríček pred kostolom

Od kostola som sa vybrala priamo k OC Retro a potom do parku


Priznám sa, že v ružinovskom parku za nemocnicou som bola už veľakrát, ale túto druhú fontánu som si všimla až v sobotu.


Busta




Toto je asi najväčšia fontána, akú som kedy videla v živote. V lete som si v nej raz močila nohy a niekde by som mala mať aj jej fotku v noci.


Bratislavská špecialitka - utopené gaštany :-) Nie, skutočne to nie sú kamene

So znižujúcou intenzitou slniečka som sa ešte vybrala na Štrkovec, lebo som vedela, že je tam jeden stánok verejnej knižnice a chcela som tam odovzdať dve knižky, ktoré už neposlúžia nikomu v rodine a možno o ne niekto bude mať záujem.












Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....