štvrtok 15. októbra 2015

Všetko najlepšie Terezky

Takže týmto článočkom chcem zablahoželať obom blogovým Terezkám k dnešnému sviatku a popriať im len to najlepšie, hlavne veľa zdravia v tomto chrípkovom období, veľa šťastia, lásky, nádherných zážitkov, domácej pohody a samozrejme čo najväčšie rozrastanie zbierky o vytúžené kúsky.
Terezka ma nedávno poprosila o fotky Basics chlapcov, takže jej k sviatku posielam práve ich. Fotky nie sú moc dobré, fotila som v sobotu, kedy už bolo počasie také kadejaké

Ale najprv trochu spevu, ako je u mňa už dobrým zvykom

Takže chlapci z rady Basics

Alejandro

Yannick

David

Alejandro & Yannick

Alejandro & David

David & Yannick


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....