sobota 10. októbra 2015

Deň v Spa

Túto fotku som si stiahla do svojho notebooku krátko po kúpe Sereny (Look City Shine Mbili). Bolo mi jasné, že keď dorazí Bennie (Big Ben Barbie), tak sa do toho pustíme.

Veľmi rýchlo som zhodnotila, že na túto inšpiráciu mám všetko potrebné, teda až na technické detaily, že Serene nevytvorím drdol (ale chvíľu som to skúšala) a Bennie nepretelím na pivotal (aj keby som chcela, tak nemám). Ale inak lahoda - pohoda. Plavky sú ako iste viete z Basics 003, konkrétne od Kiary (model 02 - Lara) a Waris (model 08 - Mbili). Náušničky pre Serenu som si požičala od Silvinky (Look Red Carpet Aphrodithé), náušničky pre Bennie sú od Waris, náramky tiež pochádzajú od plážových Basics a okuliare sú z Basics plážovej doplnkovej sady.






Bennie

Serena


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....