pondelok 11. januára 2016

Barbie Basics 2.1*14 - Estrella

Tak konečne predstavujem moju zatiaľ najdrahšiu Barbie, je pre mňa zároveň aj jedna z najcennejších u mňa doma. Dlho som ju obdivovala, kde sa dalo, u Terky, u Peti, na nete, šibalo mi z nej, bola som posadnutá tými čiernymi nechtíkmi a modrými očami. Jeden večer som prihadzovala na moje dva iné holy grails, ale ich cena stúpala a mne hneď od dvoch úžasných dám bola ponúknutá finančná pomoc. Obom dámam srdečne ĎAKUJEM. Bol to ten najkrajší darček v roku 2015. Ani jednu akciu som nevyhrala, ale ráno ma čakal zázrak, zbadala som takmer po prebudení na displeji svojho mobilu ju a už som sa nedokázala zastaviť, keďže potrebné financie som mala na účte VĎAKA úžasným priateľkám, z ktorých som vtedy ešte ani jednu nepoznala osobne.

Do tejto bábiky som sa zamilovala ihneď, ale na tejto fotke mi príde obzvlášť nádherná. Myslím, že fotka je Maruškina, ak si dobre pamätám. Ak je niekoho iného, tak sa ospravedlňujem, ale mám taký nedostatok, že si fotky ukladám do noťasu bez ladu a skladu

Mnohokrát som dostala otázku, koľko som za bábiku zaplatila, keďže jej ceny sú astronomické v dnešných dobách je aj 10x drahšia ako jej pôvodná cena. Myslím, že som v tomto čase za ňu dala najmenej, ako som mohla. Ten krásny ranný čas, keď idem do práce si nevšímajte :-D

Tak a tu už v mojej purchase history. Ako vidíte na dráte mám pána Ľuba :-)

Toto je úplne prvá fotka mojej Estrelly. Poslali mi ju zo skladu v Georgii, nakoľko som sa po zámene Mackie bála a pri tejto bábike som už nechcela riskovať, to by asi moje srdiečko neprežilo

Moja Estrella doma



Po vybalení



Vlasy


Estrella si vyskúšala aj kreslo. Topánky nie sú jej, sú z Basics setu 1.5. Jej originálna jedna jej totiž strašne padá a tak som ju pred plánovaným opustením bezpečia izby prezula.


Išli sme do obchodu a zastavili sme sa pri škole, tento strom už dôverne poznáte :-D



Vyzerá to až neuveriteľne, ale tieto tri fotky sú fotené mojim mobilom, predošlé foťákom. Doma by mi však mobil neodfotil nič, preto som fotila drahého foťákom.








Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....