nedeľa 17. januára 2016

Barbie Dream House Fashion Pack

Do tohtonádherného dvojbalenia som sa zamilovala u Hanneton, ktorá ich predstavila postupne tu a tu. Obzerala som sa po tomto dvojbalení, ale nenašla som ho nikde v Dráčiku, o to väčšie bolo moje prekvapenie, keď som raz brúzdala internetový Dráčik a tam som ho našla a dokonca v zľave. Rýchlo som si ho objednala. Už keď som to chcela ukázať Hanneton, setík nebol dostupný, tak som sa chvíľu bála, či mi príde správny. Preplatil mi ho bráško ako darček k narodeninám.
V stredu po tom, ako sme sa vrátili z Prahy, teda 21.10. 2015(teda presne pred dvomi mesiacmi - píšem 21.12), som sa dohodla so Zuzkou z Ružinova, že si prídem k bielemu kostolu po bábiku, ktorú mi tiež preplatil bráško. Pršalo a my sme asi dve hodiny kecali na zastávke. Potom som vyrazila na obhliadku do 5 minút vzdialeného Retra, potom som šla ešte pozrieť, či v Eurovei ostala Steffie, ktorú som sľúbila Heni a nakoniec som ešte stihla docupitkať do Auparku po moju internetovú objednávočku. Celá som bola šťastná, že setík je ten, ktorý som chcela.

Darčeky od bráška spolu

Prvé normálnejšie fotky vznikli ako inak v sobotu 26.10.



Carmen som fotila na plote bežeckej dráhy v Ružinove






Angeliku som fotila pred Domom kultúry Ružinov.









Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....