streda 6. januára 2016

2015 Barbie Look City Shine gold dress(2015) - Diana

Kto pozná príbeh mojej Look City Shine Steffie, sa už teraz usmieva popod fúz. A kto náhodou nie, tak teraz má tú príležitosť. Áno, kúpila som ju asi medzi prvými, v novembri 2014 na ebay krátko potom, ako boli tieto bábiky uvedené do predaja. Prišla ku mne v októbri 2015(to už ste si zvykli, že moje bábiky majú tak cca ročný odstup medzi kúpou a prídením domov) a predstavujem ju v januári 2016. Bábiky sa teda po Novom roku (2015) začali predávať aj u nás a mne bolo jasné, že som urobila chybu, ale neľutujem. Slečna je nádherná, u mňa dostala meno Diana po neterke kamarátky.
Túto bábiku už ste mohli vidieť u mnohých zberateľov, napr. Hanneton, babi Věrky, Jitky i Ľuba(nejde to chronologicky, dámy predsa majú prednosť)

No a už moja Dianka



Odbalená
















Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....