nedeľa 3. januára 2016

Kayla/Lea 2000

S predstavením tejto tváre som čakala na Tris. Vedela som, že raz ku mne príde. Síce by som u seba ešte privítala nejaké predstaviteľky tejto tváre, o dvoch dokonca silne uvažujem, ale rozhodla som sa tento článok urobiť, lebo jedna slečna odo mňa odišla.
Zhodou okolností nemám ani jednu bábiku s touto tvárou v podobe morskej panny (sú dve) a ani jednu plážovku (tam ich je viac a jedna sa určite časom vyskytne)

Moje Kayly/Lei

Svetlovlasé

Playline

Pri robení tohto článku som zistila, že som na jednu svoju Kaylu/Leu pri fotení zabudla Překvapený No medzičasom nás už Janka opustila a išla bývať k Renému, ktorý ju vrátil na jej vlastné telíčko (ktoré som mu odpredala už v lete) a má tam aj svoje dve sestričky zo série.

Najpohyblivejšie

Túto fotku som sa rozhodla nechať, aj keď je rozmazaná. Má pre mňa zvláštne čaro, ktoré sa mi už nepodarilo prefotiť.

Viem, že to nie je najväčší kontrast, ale prídu mi nehorázne rozdielne.


Tris

Basics

Zberateľské


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....