pondelok 4. januára 2016

Šatičky od Ivičky

Túto sadu šiatičiek som kúpila od Ivušky asi v septembri, fotené sú niekedy po polovici októbra, lebo ako jeden z modelov je Takeshi a Estrella.

Kockované kraťasy nám predstaví Takeshi

Veselú kombináciu trička a džínovej sukne ste už mohli vidieť na Sadie, dnes nám ich oficiálne predstaví Janka. Táto bábika už u mňa nebýva. U svojho nového majiteľa dostala svoje pôvodné telo, ktoré odo mňa kúpil dávnejšie a má tam aj svoje dve kamarátky slúžtičky.

Veselé dúhové šaty od Dream House Summer sa mi vždy páčili. 

Poď ku mne miláčik, upečiem koláčik

Takeshi doplnený o tričko s kapucou bez rukávov.

Estrellu som obliekla do kockovaného trička s jahôdkou. Myslím, že v ňom úplne ožila. Tak sa mi páčila, že som ju nemohla prestať fotiť. Džíny sú jej, topánočky sú z Basics setu kolekcia 1.5.


















Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....