utorok 5. januára 2016

Fashionistas Glam na návšteve

Krátko potom ako som sa zoznámila so zberateľkou, pre ktorú som kúpila dievčatá z rady kabelkových/prstienkových Fashionistas, sme sa spriatelili a začali sme si písať o svojich zberateľských snoch. V jej zbierke sa nachádza viacero bábik Fashionistas a dve boli vtedy na jej zozname prianí. Obe sa nám spoločne podarilo zohnať. Túto nádhernú Glam som jej podarovala ako darček k Vianociam. Našla som ju na českom mmb a išla ku mne cez Terezku, ktorej opäť za využitie jej poštovej schránky srdečne ĎAKUJEM.
Bábika pochádza z úplne prvej vlny Fashionistas bábik

Túto bábiku môžete stretnúť aj v zbierke u Hanneton, ktorá ju predstavila tu

Za túto návštevu som bola nesmierne vďačná, nakoľko sama bábiku s telom Fashionistas 2009 so starým typom kolienok nemám.

Na Glam sa mi veľmi páčili náušničky

Budúca slečna majiteľka ma poprosila o fotky Glam v týchto šatočkách, čo som jej rada splnila.








Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....