sobota 4. júna 2016

Aprílová Praha (deň druhý, časť prvá) - Ráno

Ráno som sa teda po pár hodinách zobudila v byte ako prvá a rozhodla som sa, že by bolo fajn niečo Vám ešte nafotiť. Krátko na to sa objavila vedľa mňa Lidka a hovorí mi, že ukážem ti, čo som nedávno dozbierala a tak som si mohla oči vyočiť na ďalšej kolekcii od Byrona Larsa - Chapeaux Collection

Poklad nad podklady


Krabičky od týchto bábik sú takto, sú krásne, s vyberateľným vrchom, dosť veľké a hlboké

Coca, jej krabičku som nestihla odfotiť, tak sa ospravedlňujem

Tak úžasné mihalnice som ešte na bábike nevidela

Pepper



Sugar (šugr jes plís som si začala spievať takmer ihneď)

Sugar ma z týchto bábik oslovila najviac, čo dokazuje aj zvýšené množstvo fotiek. Je naozaj nádherná, krásne vypracovaná, dojem pre mňa vyslovene kazia namaľované rukavice. Myslím si, že keby mala bábika reálne rukavice tak je to ozajstný kúsok, čo je aj tak, ale pri jej vypracovaní namaľované rukavice proste nechápem.

Jej modré mihalnice sú čosi úžasné


Topánočky a silonky boli úžasné, bolo super, že som sa ich mohla dotknúť.

Ešte raz záber na tieto úžasné šaty od Dancing Fire Barbie

Táto dáma bola asi najväčšia, aj keď sedela










Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....