utorok 7. júna 2016

Aprílová Praha(deň druhý, časť druhá) - Opäť u Ivky

Krátko pred deviatou si ma teda Ivka vyzdvihla a opäť sme šli k nej, keďže do zrazu ešte ostávali ešte štyri hodiny, o to viac som ich chcela využiť na fotenie.

Hneď prvou bábikou ktorú som v sobotu u Ivky stretla, bola Spain, ktorá už u mňa nebýva a s jej novou majiteľkou som sa mala stretnúť ešte v ten deň, ale to som ešte ani netušila.



Nádherné dámy, Grékyňa je úžasná






Moji obľúbení filmoví hrdinovia - Divergent Tris a Four




Krásny darček, ktorý Ivka dostala od nášho Tomina






Nádherná Stardoll, len sa mi ju nepodarilo odfotiť


Mačičkovo


Tu som chvíľu predýchvala. Japonsko je nádherná ja na živo, čo som si aj myslela, Goddessky proste môžem, ale čím sa mi úplne zatajil dych je samozrejme Čínsky Nový rok. Je absolútne nádherná. Ak mi ešte pribudne niekedy nejaká DOW, bude to práve Čínsky Nový rok

Skippermánia





Cinco de mayo je nádherná a som veľmi rada, že som ju opäť mohla vidieť na živo. Už sa mi to raz u jednej zberateľky podarilo.

Toto bola moc krásna Asha, predpokladám, že z rady Fashion Fever s kĺbovými rukami, len sa mi ju nedarilo pekne odfotiť.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....