piatok 17. júna 2016

Barbie a 12 tancujúcich princezien - Derek

Ako iste viete, úžasného Dereka som dostala od Hanneton, ktorá mi tým doplnila dôležitý prvok medzi zbierku 12 tancujúcich princezien. Pôvodne som Dereka chcela nafotiť samostatne, ale nakoniec som sa ho aj spolu s Genevieve rozhodla zobrať na výlet za Fontánou lásky/Fontánou pre Zuzanu, ktorá účinkuje aj vo filme. Fontána sa nachádza geograficky medzi OC Cenrál a Tržnicou na Miletičke cca. Vystúpila som z autobusu a pomerne rýchlo som ju našla len tak medzi barákmi. Svietilo v tú sobotu riadne slnko a preto fotiek je pomenej. Každopádne Dereka si môžtee pozrieť aj u Hanneton.

Tradá fontána







Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....