piatok 10. júna 2016

Aprílová Praha(deň druhý, časť štvrtá) - Vitajme v Amfore!

Pôvodne som si myslela, že toto bude posledný článok priamo z Prahy (súvisiacich s týmto výletom si ešte užijete), ale po zmenšovaní fotiek som zistila, že je ich akosi dosť, takže budú článok bude okrem tohto ešte jeden

Na zraz do nových priestorov som teda dorazila spoločne s Ivankou a privlastnili sme si stôl v rohu, blízko výstaviska. Ivanka sa mi neskôr vzdialila, nakoľko ona pláve aj v sférach BJD a ja som túžobne vyčkávala Peťu a Tomáša, tých som sa nakoniec túžobne dočkala.



Mermaid Gown Barbie bola na zraze dokonca dvakrát, aj keď si nie som istá, či som odfotila aj tú druhú.


Až pri prezeraní fotiek som zistila, že tam Reničku :-)

Look City Shine Lea ma žiaľ nezaujala ani na živo a obávam sa o jej krásu, keď ju nezobrala ani Peťa, vychýrená milovníčka tejto tváre.

Keď som na zraze zbadala Classic Black Dress Barbie 2016 skoro som omdlela. Je fakt nádherná a veľmi som sa preklínala, že som ju nekúpila, lebo za 40 dolárov mi ju dnes už zrejme nikto nepredá. Nevadí, aspoň mám poučenie do budúcnosti.

Coctail Dress Barbie 2013 je tiež nádherná. Keby som mala tú možnosť, tak ju asi kúpim.


Sebejistá, tak čístá, ona ona dobře ví .....ONA je nádherná



Myslím, že Nikuš to vyjadrila jasne: ešteže nie je 30cm, lebo by som ho nutne potrebovala.

Musím si to priznať, Silky ma na živo oslovili.

Morský koník krížený s bábikou?


Skromná parta Barbie v podaní mňa a Peti. Mariku som prenechala Tomovi, ktorý z nej mal úprimnú radosť, hladkal jej vlásky a bolo to pre mňa veľmi milé. Dlhovlásky na tejto fotke ani nie sú, ale boli tam s nami a tiež moje nové Monsterky.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....