piatok 24. júna 2016

Sweet 1600 Frankie Stein

Myslím, že meno Jitka-Skytka je hlavne českým zberateľom známe. Ja som sa raz na túto predávajúcu opýtala Ivky, či náhodou s ňou nemá skúsenosti a ona, že áno, že čoskoro si k nej pôjde po bábiky. Tak som ju poprosila, či by nebola ochotná dočasne uskladniť od Jitky aj moje. Ivka je anjel a hoci MHčky nemusí, ubytovala dočasne hneď dve moje a dnes si jednu z nich predstavíme.
Jedná sa konkrétne o Sweet 1600 Frankie Stein, čo je teda Frankie, ktorá oslavuje krásne sladké 1600tiny svojej super kamošky Draculaury. Bábika je prekupovaná a nemá svoje náhradné šaty (darček pre Draculauru), ale to mi vôbec nevadí, pri MH ma akosi neláka ich prezliekať.

Pôvodné balenie

Moja Frankie


Náušnice majú rôznu dĺžku a táto Frankie má strieborné skrutky



Topánky













Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....