piatok 3. júna 2016

Aprílová Praha(deň prvý, časť tretia) - Aká matka, taká Lidka?

Po pobyte u Ivky som mala prespať u jej dcérky, nemusím asi zdôrazňovať, že som za to strašne VĎAČNÁ, ale že by som z toho nemala slušné nervy, to sa tiež nedalo povedať, to trvalo asi ešte do 5 minút po vstupe do Lidkynho bytu, potom som sa začala cítiť ako s najlepšou kamoškou. Lidka (oficiálne Lýdia, ale rodine sa nepáči v mene ypsilon a píšu jej teda i) je rovnako príjemná, krásna, milá, plná energie a samozrejme "papuľa" ako jej mamina, takže sme si sadli v priebehu pár sekúnd. Zastihli sme ju pri pečení torty "pre švagrovú" - teda sestru Lidkinho priateľa. Večer a noc som prekecala s ňou, jej partnerom a psíkom Ňufíkom, takže fotiek bude len tak po menej. Na to, že mi bolo oznámené, že tým, že musia cestovať, budeme musieť skoro vstávať, sme boli do tretej rána hore a bola som nakoniec hore úplne prvá :-D ale dosť mojich rečí, pár fotiek Lidkiných pokladov.

Najväčší poklad Lidkinej zbierky - Ňufík. Zamiloval sa do mňa pre piatkovú noc a bolo dosť obtiažne sa ho čo i len na chvíľu zbaviť, ale bolo to super :-)


Obývačko/kuchyni pre mňa dominovala ucelená kolekcia Treausure of Africa (Poklady Afriky) od Byrona Larsa

Nne Barbie doll

Tatu Barbie doll

Tano Barbie doll

Mbili Barbie doll

Táto bábika má krásny názov - Moja Barbie doll

Nádherná Kimora, za tú som extrémne rada, že som ju mohla vidieť, táto bábika je pre mňa veľmi zaujímavá a dnes ľutujem, že som netušila, že ju lamišička predá. Vedľa nej tiež jeden nádherný skvost

Posaďte sa u Lidky na gauč a môžete sa kochať

Centrálny vstup


Vitrínka okolo dverí sa mi neskutočne páčila





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....