sobota 11. júna 2016

Aprílová Praha(deň druhý, časť piata) - Amfora II.

Tak a dnes záver pobytu v Prahe. Po zvítaní sa s Peťou a Tominom, ktorého som teda videla už deň predtým, som šla trochu fotiť, keď v tom zrazu som zbadala trošku dezorientovanú vlnitú plavovlásku, ktorou nebol nikto iný ako Nikol, ktorej fotky a aj popis zážitku ste si mohli prečítať tu. Taktiež si môžete pripomenúť zraz očami Ivky

Janičkina domáca tvorba na pravej strane












Charizmatický mládenec

Opäť sa objavil aj tento neskutočný fešák

A po necelých piatich hodinách cesty som bola opäť v Bratislave. Po príchode na byt som si len v duchu povedala: "Po výlete v raji, návrat do pekla. Juch, juch. To som ešte netušila, že o polnoci budem riešiť neposlušnú práčku.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....