streda 31. augusta 2016

Apple v šatách od Frei

Kým Frea prechádzala procesom odlepenia jej vlasov, požičala som si jej šaty a doplnky pre jedno inšpiratívne fotenie s Apple. Inšpiratívnu fotku mám stiahnutú od príchodu Apple, kedy som si zmyslela, že by nebolo od veci mať raz aj slečny z Look City Shopper, čo sa mi teraz naplnilo. Apple som nechala jej pôvodnú kabelku, nakoľko som nemala pocit, že by nejak rušila outfit. Na dvoch fotkách uvidíte aj Trinity, ktorú som mala vtedy so sebou na fotenie doplnkového setu z Dráčika, ktorý som ale nakoniec fotila inokedy.

Inšpi foto

Moja Apple















Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....