utorok 23. októbra 2018

A zase obchodové

Ahojte 😌 Ospravedlňujem sa, že dnes bude opäť obchodový článok, ale keďže nič iné momentálne nemám pre vás dofotené, tak môžem dať len toto.

Všetky tieto fotky sú z rovnakého dátumu a to z utorku 11. 09., kedy som mala prvýkrát v tomto školskom roku angličtinu. Po nej som zašla do Dráčika na Obchodnej, lebo je to najbližšie a potom na Kamenné námestie. Keďže som ešte mala dosť času do stretnutia s Ľubkom, šla som ešte na chvíľu domov.




Tesco Kamenné námestie, 11. 09. 2018



Neskôr v ten istý deň som sa stretla s Ľubom. Medzičasom som si stihla nalakovať nechty, keby si to niekto na fotkách všimol. Tieto fotky sú z AllToys Aupark, z 11. 09. 2018





Môj krásny naštiepený nechtík na palčeku uvidíte na viacerých fotkách. Aspoň je to dôkaz, že fotky sú z jedného a toho istého dňa 😔😔




Aj keď sa mi tieto bábiky vôbec nepáčia, musím uznať, že zvieratká pri nich sú celkom rozkošné.

Potom sme sa s Ľubom presunuli do AllToys v Avione, kde sme našli Laru. Musím sa priznať, že ma celkom zaujala, na rozdiel od jej ceny.


Keby som bola veľmi bohatá, tak si kúpim ten prekrásny Taj Mahal.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....