pondelok 8. októbra 2018

Japonsko

Ahojte 😊 Aj keď moja posledná príchodzia Japonka ešte nebola na blogu predstavená, rozhodla som sa nafotiť ich spolu, tak dúfam, že si to užijete 😋

Prvá fotka ukazuje bábiky podľa roku vyrobenia, takže: Japanese 1985, Japanese 1995, Princess of Japan 2003, Japan 2007, Japan Barbie 2011, Japan Ken 2011 (roky som zobrala z oficiálnej Mattel stránky, ale tam bývajú chyby, takže ak je niekde omyl, tak sa ospravedlňujem)

Japonský pár, u mňa však pár netvoria. Sakurami je sama a Takeshi je manželom Sayuri.

Japonečky s tvárou Goddess

Japonečky s tvárou Kira

V poradí, v akom ku mne prišlo: Takeshi, Sakurami, Mayumi, Mako, Yasu a Yoko

Dievčatá v červenom

Dievčatá mimo červených kimón


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....