sobota 13. októbra 2018

Oblek

Ahojte 😊 Dnes si dáme pána v obleku. Šaty pre Barbie kupujem len výnimočne, nakoľko ich mám plnú krabicu a veľmi ich nevyužívam, ale pri ošatení pre pánov som zhovievavejšia a tiež som chcela niečo kúpiť vo svojom rodnom meste a to sa nejako spojilo a kúpila som tento oblek. Cena mi prišla v rámci cien oblečenia pre Barbie celkom fajn. Vybalila som oblek po asi 5 mesiacoch a ako modela som si vybrala ako Aidana.




Fotka je síce rozmazaná, ale prišla mi najsexy, tak som ju nechala.

Sako


Košeľa je samozrejme všitá, však čo by som ešte nechcela, no nie?





Topánky majú aj vzor

No proste je to fešák


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....