utorok 9. októbra 2018

My Redhead Barbie

Ahojte 😃 Použila som anglický názov len z jedného dôvodu a to to, že keď u nás dám červenovlásky, tak má väčšina ľudí pojem naozaj červených vlasov. No, keď som dávala do ebay redhead Barbie vyhodilo mi to bábiky aj s oranžovými vlasmi, ryšavými, hrdzavými, červenovlasými, či červenohnedými a preto sa mi tento názov zdal vhodnejší.

Nápad nafotiť moje červené hlavičky mám už nejakú tú dobu, ale nijako som sa k tomu nemala. Proste skupinové fotenie vo všeobecnosti veľmi "obľúbené" a ja v tomto úplne zapadám do hlavného prúdu. Viem, že by ste možno niektoré bábiky medzi červenovlásky nezaradili, možno niektoré z mojich zase pridali, ja viem, že som na jednu zabudla, teda ona bola na inom mieste ako ja v priebehu tohto fotenia a už sa mi to nechcel fotiť znova, takže žiaľ tu neuvidíte Morganu, ktorá by sem podľa mňa patriť mala, ale čo už, no dosť už mojich slov, fotky:

Trocha orange-red

Hnedočervená

Hrzavočervená

Pre mňa jedna z mála bábik, ktorá má také ozaj červené vlasy, aj keď na tejto mojej fotke vyzerajú skôr hrdzavé než červené.

Čerenovlásky s prímesou melírov a mierne hnedastým nádychom

Tmavočervené a červenohnedé dievčatá som dala do jednej skupinky. Mrzí ma že červenosť Basics Lary nevyšla na fotke, netuším prečo, ale kto ju poznáte, viete, že má krásne tmavočervené odtiene.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....