streda 24. októbra 2018

Premackiovaný wishlist

Ahojte 😃 Keďže sa mi už veľmi veľa zberateľských snov splnilo, rozhodla som sa si spísať zoznam bábik, ktoré by som ešte veľmi chcela vo svojej zbierke. Trochu sa mi tak nakopilo Mackie, tak preto ten názov. Samozrejme, určite sa u mňa objavia aj iné bábiky než tieto, keďže som človek, ktorý neodolá dobrej ponuke 😄 Ak by ste niektorú z týchto krásavíc videli, prípadne mali na predaj, neváhajte ma kontaktovať.

Lighter than air ... krásna porcelánová Mackie mi učarovala.

Julka zo setu s Rómeom.

Miss Dorothy. Tu som skromná, táto by mi stačila aj nahá.

Holiday Barbie 2013 brunette

Camp Teresa. Jedna z posledných blond Teriek, ktoré mi v zbierke ešte chýbajú a tiež spomienka na moje detstvo, keďže ju mali dcéry ocinovho kamaráta.

Daria Celebutante. Po tejto Darii už túžim dlhšie.

Happy New Year

Happy New Year

Happy New Year

Mermaid Shelly z princeznovskej kolekcie. Nikdy som ju na ebay žiaľ nevidela, takže ak ju raz budem mať, asi budem najšťastnejší človek na svete.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....